LiveZilla Live Chat Software
Feedback

ЧПП

registracijaРЕГИСТРАЦИЈА

1. Дали морам да бидам регистриран корисник на ДДСтор за да ја користам веб продавницата?
За да извршите нарачка и имате увид во статусот на Вашата нарачка или пак да испратите профактура/понуда на вашата електронска пошта, потребно е да бидете регистриран корисник на ДДСтор.

2. Кои лични податоци се потребни да ги оставам при процесот на регистрација?
Доколку се регистрирате како физичко лице, информациите кои се потребни се Вашето име и презиме, адреса на живеење и телефон за контакт. Доколку се регистрирате како правен субјект, информации кои се потребни за регистрација се име на компанијата, адреса, телефнски број за контакт.

3. Дали ќе се почитува приватноста на моите податоци?
Да. Вашите податоци се користат исклучиво за успешна достава на нарачките кои ги извршувате и за реализирање на уплатата, а се чуваат согласно одредбите од Законот за заштита на лични податоци и не се отстапуваат на трети страни. Политиката на приватност на ДДСтор можете да ја прочитате во целост во Политика на приватност

4. Имам нов телефонски број. Дали можам да ги променам моите податоци откако ќе се регистрирам?
Да. Вашите податоци можете да ги промените во делот „Моја сметка“ преку линкот "Преглед и промена на информации".
 

prodazbaПРОДАЖБА

1. Дали сите производи што се прикажани во каталогот ги имате во вашиот магацин?
Дел од производите ги имаме во нашиот магацин, дел од нив ги се во магацинот на нашите добавувачи.

2. Колкав е рокот на испорака на продуктите?
Има 4 типови на залиха, која е означена на секој производ.

 

 Производите со залиха ВЕДНАШ ги имаме моментално во нашиот магацин и се испорачуваат истиот ден.


 Производите со залиха "48 часа" ги испорачуваме од магацинот на нашите дистрибутери. Нарачки имаме секој ден. Доколку ја направите нарачката до 12:00, испораката ќе биде истиот ден, во спротивно нарачката ќе Ви ја испорачаме следниот работен ден.

 Производите со залиха "Прашај" се производи за кои што немаме точна информација за залихата од нашиот дистрибутер. За вакви производи јавете се или пратете ни е-маил за да Ви дадеме информација за испораката.

 Производите со залиха "Не" не сме во можност да ги испорачаме, но за нив може да се направи нарачка. Испораката е 20-30 работни дена. Некои производи можеби воошто нема да може да бидат испорачани.

 

 Производите со залиха "На барање"веројатно не можеме да ги набавиме од нашите дистрибутери. Ве молиме јавете се за подетални информации и ние ќе се обидеме да го набавиме овој производ за Вас.

 

ДДСтор го задржува правото за промена на цените на производите без никаква претходна најава, не одговара за можните грешки, сите производи не се секогаш достапни во продавницата, дел од производите се порачуваат, сликите и боите на производите може да се разликуваат од реалните продукти.

3. Што значи да се биде партнер на ДДСтор?
4. Како можам да станам партнер на ДДСтор?
5. Дали можам како физичко лице да станам партнер на ДДстор?
6. Кои се бенефициите ако станам партнер на ДДСтор?
 

 

 

registracijaНАРАЧКА

1. Дали морам да поседувам кредитна картичка за да извршам нарачка?
За брзо и едноставно плаќање на потврдената нарачка можете да користите платежна картичка. Доколку не поседувате платежна картичка, уплатата можете да ја извршите во било која банка, врз основ на изгенерирана профактура кога ја добивате на Вашата електронска пошта со која сте регистриранна ДДСтор.

2. Дали моите банкарски податоци кои ги внесувам се безбедни?
ДДСтор не чува никакви информации во врска со финансиските трансакции кои ги вршите, бројот на банкарска сметка или платежната картичка. Трансакцијата се врши преку безбеден линк на ХАЛКБАНК за наплата од кредитни картички.

3. Каде можам да ги проверам нарачките кои сум ги извршил/а?
Доколку сте регистриран корисник на ДДСтор, со најавување на системот имате можност за преглед и следење на извршените нарачки во делот "Моја сметка" (my account) преку линкот "Мои нарачки" (My Orders).

4. Што значи статусот на мојата нарачка "Чека потврда за залиха"?
Откако ќе ја комплетирате нарачката, таа е во фаза на чекање потврда од наша страна за количината која ја имаме на залиха и времето на испорака.

5. Што значи статусот на мојата нарачка "Чека потврда од комитент"?
Откако ќе бидете информирани за колчината која ја имаме на залиха и времето на испорака, Вие треба да ја потврдите нарачката доколку се согласувате со условите. Доколку не се согласувате со времето на испорака на целта нарачка или некој од продуктите кои сте ги нарачале, тие продукти можеме да ги отстраниме од нарачката или да ја откажете нарачката во целост.

6. Што значи статусот на мојата нарачка "Чека уплата"?
Доколку сте се согласиле со количината и времето на испорака на нарачката, треба да продолжите со вршење на уплата. Тоа можете да го сторите со платежна картичка или со изгенерирана профактура преку копчето која ќе ја добиете на вашата електронска пошта.

7. Што значи статусот на мојата нарачка "Во фаза на испорака"?
Откако ќе ја извршите уплатата за Вашата нарачка, и доколку сте одбрале начинот на испорака да биде "Достава на адреса", нарачката добива статус "Во фаза на испорака".

8. Дали можам да откажам веќе потврдена нарачка?
Веќе потврдената нарачка не можете да ја откажете. Доколку не сакате да ја потврдите извршената нарачка, тоа треба да го направите кога нарачката има статус "Чека потврда од комитент" (Точка 5).

9. Како ќе бидам известен/а за статусот на мојата нарачка?
Штом се промени статусот на вашата нарачка, Вие ќе добиете известување на електронската пошта која сте ја навеле при регистрација на ДДСтор. Истотака, доколку се логирате со Вашето коричко име и лозинка, во делот "Моја сметка"-> "Мои нарачки" преку линкот Преглед на моите нарачки можете да ги видите нарачките кои сте ги извршиле и нивниот статус.
 

prodazbaПЛАЌАЊЕ

1. На кој начин можам да го извршам плаќањето?
Плаќањето можете да го извршите со платежна картичка доколку има CVV2/CVC код на позадината од картичката, а наплатата се извршува преку нашиот партнер ХАЛКБАНК.
Истотака, плаќањето може да се изврши и по генерирана профактура која ја добивате на електронската пошта која сте ја навеле при регистрација на ДДСтор. По извршената уплата се испорачува нарачката.

Плаќањето можете да го извршите и при подигнување на нарачката, со претходно авансно плаќање на 30% од сумата. За повеќе информации можете да не контактирате на (02)3100 700

2. Кога треба да ја платам извршената нарачка?
Откако ќе ја подврдите нарачката која била со статус "Чека потврда од комитент" треба да ја извршите уплатата. Во тој случај, статусот на нарачката се менува во „Чека уплата“.


3. Што се случува ако сакам да откажам платена нарачка, или одреден продукт не сте во можност да го испорачате?

- Доколку не сме во можност да Ви испорачаме некоја компонента Ви го враќаме комплетниот изност што сте го платиле
- Доколку откажете нарачка пред да достигне статус „Во фаза на испорака“ Ви го враќаме полниот износ што го имате уплатено
- Доколку откажете нарачка со статус „Во фаза на испорака“ сумата која сте ја платиле ќе Ви биде вратена, намалена за износот на трошокот за достава.

registracijaИСПОРАКА

1. За колку време ќе биде испорачан производот и дали ќе морам да платам за тоа?
Сите производи се испорачуваат во определениот рок и под услови кои купувачот ги одобрил при потврдувањето на нарачката.

Откако ќе ја платите нарачката, ние ќе ви ја испорачаме на адресата која сте ја навеле како адреса за испорака, доколу сте одбрале начинот на достава да биде "Испорака на адреса". Доколку наведената адреса е во Скопје, услугата за достава се наплатува по цена од 100 ден. За достава до населени места надвор од Скопје, услугата се наплатува по цена од 150 ден. Овие цени важат за производи до 10 килограми. Цените за поголема тежина се менливи.

Доколку не сакате да ја искористи услугата за достава на нарачка до одредена адреса, нарачката може да ја подигнете од просториите на ДДКом.

2. Како можам да одберам каде да ми биде испорачана нарачката?
Изборот на начинот на испорака можете да го направите при преглед на кошничката, пред комплетирањето на нарачката.
 

registracijaРЕКЛАМАЦИЈА

1. Каде да се пожалам доколку имам проблеми со испораката?
Доколку производот е испорачан во оштетена состојба или одреден производ недостасува од нарачката, треба веднаш да ја пријавите рекламацијата на нашата е-мејл адреса или на телефон 3100700, за брзо да се исправи направената грешка. Производите се заменуваат само под условите пропишани во Законот за заштита на купувачите.

2. Дали доколку ја вратам нарачката во рок од 7 работни дена по приемот на нарачката, парите кои сум ги уплатил/а ќе ми бидат вратени?
Да. Доколку сакате да вратите нарачка, тоа можете да го сторите во рок од 7 дена по приемот. Сумата која сте ја платиле ќе Ви биде вратена, намалена за износот на трошокот за достава.

Назад