FAQ
РЕГИСТРАЦИЈА
1. Дали морам да бидам регистриран корисник на ДДСтор за да ја користам веб продавницата?
Регистрација е потребна само доколку сакате да извршите нарачка. Може да се регистрирате сами, или пак да нѐ контактирате по емаил или телефон и ние да ја извршиме регистацијата за Вас.
2. Кои лични податоци се потребни да ги оставам при процесот на регистрација?
Доколку ја извршите регистрацијата како физичко лице, информациите кои се потребни се Вашето име и презиме, емаил адреса, адреса на живеење (доколку испораката е со наша достава) и телефон за контакт. Доколку се регистрирате како правен субјект, информации кои се потребни за регистрација се име на компанијата, лице за контакт, емаил адреса, адреса (доколку испораката е со наша достава), телефнски број за контакт.
3. Дали ќе се почитува приватноста на моите податоци?
Да. Вашите податоци се користат исклучиво за успешна достава на нарачките кои ги извршувате и за реализирање на уплатата, а се чуваат согласно одредбите од Законот за заштита на лични податоци и не се отстапуваат на трети страни. Политиката на приватност на ДДСтор можете да ја прочитате во целост во Политика на приватност
ПРОДАЖБА
1. Дали сите производи што се прикажани во каталогот ги имате во вашиот магацин?
Дел од производите ги имаме во нашиот магацин, дел од нив ги се во магацинот на нашите добавувачи.
2. Колкав е рокот на испорака на продуктите?
Производите со залиха ВЕДНАШ ги имаме моментално во нашиот магацин и се испорачуваат истиот ден.
Производите со залиха "1-3 дена" ги испорачуваме од магацинот на нашите дистрибутери. Испораката е од 1-3 работни денови.
Производите со залиха "Прашај за залиха" се производи за кои што немаме точна информација за залихата од нашиот дистрибутер. За вакви производијавете се или пратете ни е-маил за да Ви дадеме информација за испораката.
Производите со залиха "Не" не сме во можност да ги испорачаме, но за НЕКОИ ОД НИВ може да се направи нарачка. Испораката е 20-30 работни дена. Некоипроизводи можеби воошто нема да може да бидат испорачани.
Производите со залиха "На барање" се продукти кои ги набавуваме по нарачка. Испораката е од 1-6 недели. Ве молиме јавете се за подетални информации и ние ќе се обидеме да го набавиме овој производ за Вас.
НАРАЧКА
1. Дали морам да поседувам кредитна картичка за да извршам нарачка?
За брзо и едноставно плаќање на потврдената нарачка можете да користите платежна картичка. Доколку не поседувате платежна картичка, уплатата можете да ја извршите во било која банка, врз основ на изгенерирана профактура кога ја добивате на Вашата електронска пошта со која сте регистриран/а на ДДСтор.
Плаќањето може да се изврши при подигнување на нарачката од ДДСтор, во готово или со кредитна картичка.
Плаќањето може да се изврши при испорака на продуктот со курир служба и оваа услуга се доплаќа +1% од сумата на нарачката.
3. Каде можам да ги проверам нарачките кои сум ги извршил/а?
Доколку сте регистриран корисник на ДДСтор, со најавување на системот имате можност за преглед и следење на извршените нарачки во делот "Мој профил" (my account) преку линкот "Мои нарачки" (My Orders).
4. Што значи статусот на мојата нарачка "Чека потврда за залиха"?
Откако ќе ја комплетирате нарачката, таа е во фаза на чекање потврда од наша страна за количината која ја имаме на залиха и времето на испорака.
5. Што значи статусот на мојата нарачка "Чека потврда од комитент"?
Откако ќе бидете информирани за колчината која ја имаме на залиха и времето на испорака, Вие треба да ја потврдите нарачката доколку се согласувате со условите. Доколку не се согласувате со времето на испорака на целта нарачка или некој од продуктите кои сте ги нарачале, тие продукти можеме да ги отстраниме од нарачката или да ја откажете нарачката во целост.
6. Што значи статусот на мојата нарачка "Чека уплата"?
Доколку сте се согласиле со количината и времето на испорака на нарачката, треба да продолжите со вршење на уплата. Тоа можете да го сторите соплатежна картичка или со изгенерирана профактура преку копчето , која ќе ја добиете на вашата електронска пошта.
7. Што значи статусот на мојата нарачка "Во фаза на испорака"?
Нарачката е спремна за подигнување од ДДСтор, или е дадена на курир служба за испорака кон Ваша адреса.
8. Дали можам да откажам веќе потврдена нарачка?
Ако нарачката не е дадена на курир служба за испорака, може да ја откажете. Ако е дадена на курир служба, треба да се почека испорака до Ваша адреса и потоа да ја вратите со што ќе ви бидат рефундирани средствата. Трошокот за испорака е на Ваша сметка
9. Како ќе бидам известен/а за статусот на мојата нарачка?
Штом се промени статусот на вашата нарачка, Вие ќе добиете известување на електронската пошта која сте ја навеле при регистрација на ДДСтор. Истотака, доколку се логирате со Вашето коричко име и лозинка, во делот "Мој профил"-> "Мои нарачки" можете да ги видите нарачките кои сте ги извршиле и нивниот статус.
ПЛАЌАЊЕ
1. На кој начин можам да го извршам плаќањето?
Плаќањето можете да го извршите со платежна картичка доколку има CVV2/CVC код на позадината од картичката, а наплатата се извршува преку нашиот партнер ХАЛКБАНК.
Истотака, плаќањето може да се изврши и по генерирана профактура која ја добивате на електронската пошта која сте ја навеле при регистрација на ДДСтор. По извршената уплата се испорачува нарачката.
Плаќањето можете да го извршите и при подигнување на нарачката во готово или со картичка. За повеќе информации можете да не контактирате на (02)3100 700
Плаќање на курир службата при испорака се доплаќа +1% од сумата на нарачката
2. Кога треба да ја платам извршената нарачка?
Откако ќе ја подврдите нарачката која била со статус "Чека потврда од комитент" треба да ја извршите уплатата. Во тој случај, статусот на нарачката се менува во „Чека уплата“.
3. Што се случува ако сакам да откажам платена нарачка, или одреден продукт не сте во можност да го испорачате?
ИСПОРАКА
1. За колку време ќе биде испорачан производот и дали ќе морам да платам за тоа?
Откако ќе ја платите нарачката, ние ќе ви ја испорачаме на адресата која сте ја навеле како адреса за испорака. Испораката е бесплатна доколку платите онлајн или на профактура.
РЕКЛАМАЦИЈА
1. Дали можам да го вратам купениот производ.
ДДСтор нуди можност за замена на производ во рок од 15 дена од купувањето.
За да се извши замената потребно е да бидат задоволени следните услови:
- Производот да не е употребуван и вклучително со амбалажата да е во иста состојба како што е купен
- Амбалажата не смее да биде оштетена на било кој начин и истата мора да ги поседува сите фабричките пломби и етикети.
- Клиентот треба да ја чува и приложи фискалната сметка како и сета доставена документација за продуктот
- Клинетите може ја извршат замената во просториите на ДДСтор
Важно: За производи кои се продаваат без амбалажа и фабрички пломби, производот претходно се праќа на овластен сервис кој ќе потврди дека производот е автентичен, не е употребуван и не е оштетен.
Во случај да нема заменски производ и клиентот побара поврат на платениот износ, средствата за купениот производ се враќаат во иста форма како кога е платен производот.